Sportvoeding

Voeding kan helpen om prestaties te verbeteren. Daarbij kan je denken aan het vergroten van de spiermassa, voeding voor uithoudingsvermogen, voeding voor multi-explosieve sporten en supplementen. Wat en hoeveel eet en drink je het beste voor/tijdens/na een inspanning? En hoe zit het met voeding voor optimaal herstel? En hoe onderhoud je jezelf buiten het wedstrijdseizoen om?  Welke supplementen zijn een hype, welke doen daadwerkelijk wat voor jou? Wie heeft het nodig?

Wil jij als sporter je voedingspatroon optimaliseren? Neem dan contact met me op. Samen kijken we naar je trainingsschema en andere factoren die van invloed zijn. Zodat jij straks je prestaties kunt verbeteren met behulp van voeding.

 

ACTIE!

OP MAAT GEMAAKT SPORTVOEDINGADVIES!!

NU VOOR MAAR €75,- !!

Na het invullen van een vragenlijst krijg je binnen 3 dagen een volledig op maat gemaakt sportvoedingsadvies.

Wat staat hierin?

  • Hoeveel calorieën verbrand je, hoeveel moet je binnenkrijgen?
  • Wat is jouw ideale verhouding koolhydraten/vetten/eiwitten?
  • Wat en hoeveel moet jij voor, tijdens en na een gemiddelde of specifieke training/wedstrijd eten?
  • Wat en hoeveel moet jij voor, tijdens en na een gemiddelde of specifieke training/wedstrijd drinken?
  • Zijn er tekorten, heb je supplementen nodig?
  • Lijst met koolhydraatrijke en eiwitrijke basisvoedingsmiddelen
  • Lijst met koolhydraatrijke producten rondom inspanning
  • Lijst met eiwitrijke sportvoedingsproducten
  • Lijst met sportdranken zonder koolhydraten
  • Kortingsbon voor een traject bij Vrij & Vitaal Coaching

Interesse? Neem contact op via onderstaande button!

sportvoeding

Laten we samen aan de slag gaan!